Als u een wereldwijd bedrijf heeft, zijn er verschillende methoden die u kunt helpen met lokaal gebaseerde marketing. In lokale marketing kan ook een teken zijn dat je naar wereldwijde bedrijven wordt gekatapulteerd als je begrijpt wat je maakt en waarom je het doet. In dit artikel Mesut Yavas deelt u enkele tips over lokale marketing die u helpen uw bedrijf op lokaal niveau te laten groeien.

1. Verbetert uw zoekmachine rankings

Bij locatiegebaseerde marketing biedt uw bedrijf voordelen door een hogere zoekrangschikking te nemen, want wanneer iemand op een bepaalde locatie naar uw bedrijf zoekt, wordt u weergegeven op een van de eerste pagina's van de zoekopdracht. Zelfs als iemand zijn locatie niet typt, worden de lokale bedrijven als eerste weergegeven voor elke zoekopdracht. Dit biedt u een prachtige mogelijkheid om uw publiek te bereiken met behulp van lokale marketing.

2. Redelijk en heeft een hoge ROI

Er zijn verschillende functies van lokale marketing beschikbaar. Als u bijvoorbeeld inhoud maakt die op locatie gebaseerde zoekwoorden moet bevatten, en informatie toevoegt aan meerdere platforms die de juiste zoekwoorden voor uw locatie combineren, krijgt u meer zoekresultaten zonder geld te betalen. Het toevoegen van locatiegebaseerde data aan advertenties levert nog meer inkomsten op.

3. Ga in gesprek met klanten

Wanneer u extra gefocust bent op de plaats van de klant, kunt u profiteren van een deel van het geautomatiseerde vertrouwen dat u wint door gefocust te zijn op een locatie in uw SEO en advertenties. U kunt uw exacte locatie beheren om aan de slag te gaan, zelfs als u wilt dat uw bedrijf een wereldwijd of interstatelijk bedrijf wordt. Toch bezit jij ook niet. Je kunt op iemands plaats verscherpen als je erkent dat je daarbuiten een publiek hebt.

4. Trek meer klanten aan

Lokaal gebaseerde marketing kan u helpen nieuwe klanten aan te trekken door de focus op één plaats tegelijk te leggen (u kunt dit tegelijkertijd doen) in uw reclame- en marketingplannen. Als u bijvoorbeeld begrijpt dat u veel klanten heeft in een regio van een specifieke locatie, richt u uw reclame en marketing daar dan op.

5. Word een lokaal bekende specialist

Een leuke en krachtige manier om lokale marketing in uw voordeel te doen, is door een lokale specialist te worden. Begin met uw locatie of een primaire stad in de buurt van uw locatie. Gooi perspubliciteit weg, krijg interviews op regionale nieuwsdiensten en dien artikelen in in lokale kranten. Breng dan een bepaald evenement dat je maakt in de markt zodat je al snel groeit als lokale specialist.

 

Volgens Mesut Yavas heeft elke succesvolle online ondernemer ooit fouten gemaakt in zijn of haar bedrijf. Het is volledig een onderdeel van het onderwijsproces. Hoewel er nog steeds fouten worden gemaakt, kun je een aantal traditionele online marketingfouten omzeilen.

Comments

Popular posts from this blog

Mesut Yavas | Fonctions de la finance d'entreprise

Hoe weet u een briefing over persoonlijke financiën? Mesut Yavas

Vijf stappen voor het maximaliseren van uw prestaties en het voorkomen van blessures in de sport voor jonge atleten.