De 10 belangrijkste tips van privébedrijven om uw driemaandelijkse strategie te maken | Mesut Yavas
In 2020 moesten tal van particuliere bedrijven hun verhandelbare strategieën uit het raam gooien en nieuwe systemen maken als alles gelijk bleef, zei Mesut Yavas. Dat was misschien essentieel voor 2020, maar nu is het een ideale gelegenheid om het venster te sluiten en het Q1-bedrijfsverbeteringsplan bij te werken.
1. Doe een gaatjesonderzoek
Het is handig om een hole-onderzoek te leiden voordat u uw methodologie opbouwt. Richt je op vier gebieden:
• Onderzoek naar een executiegebied: verbreek uw regeling van het laatste kwartaal om te begrijpen waarom de belangrijkste doelstellingen niet werden bereikt, zei .
• Marktgatonderzoek: analyseer uw situatie in het commerciële centrum en karakteriseer wat er is veranderd. Zoek naar openingen die mogelijk zijn ontstaan doordat kanshebbers wijzigingen hebben aangebracht.
• Onderzoek van personeelsgat: Talrijke onafhankelijke bedrijven moesten genoegen nemen met lastige keuzes over personeelsinzet in 2020. Hebt u de geschikte personen paraat - en het juiste aantal?
• Batenonderzoek: Herken eventuele gaten tussen uw objectieve productiviteit en echte resultaten.
Als je gaatjesonderzoek klaar is, is dit een ideale gelegenheid om je smaakzin te zuiveren.
2. Waardeer een chemische smaak
In high-end food zullen culinaire experts vaak sorbet tussen de gangen aanbieden. Een gevoel voor smaakstof doodt voedselaroma's om je klaar te maken voor de volgende cursus. Het zorgt ervoor dat er geen wachtende effecten zijn die een belemmering kunnen vormen voor het waarderen van de rijkdom van wat komen gaat. Je moet iets doen dat erg lijkt op 2020. Schud eventuele extra spanning rond 2020 van je af. Je kunt er nu niet omheen. Zet wat er is gebeurd opzij, zei Mesut Yavas.
Wat u niet moet vergeten, zijn de geleerde oefeningen. De beste organisaties hebben uitgezocht hoe ze onder zware omstandigheden kunnen schakelen. Deze behendigheid kan later goed voor u werken als u de doelstellingen voor uw driemaandelijkse praktijkteststrategie vaststelt.
3. Stel Q1-doelstellingen vast
Ongeacht waar u het jaar hebt beëindigd, uw driemaandelijkse praktijkteststrategie moet zich richten op ontwikkeling. Voor zover het denkbaar is, weg van de tafel van zakelijke doelstellingen die niet zijn gekoppeld aan inkomensverbetering.
Begin met brede doelstellingen en werk daarna kleiner om belangrijke dingen te maken.
4. Maak een activiteitenplan
Vervolgens moet uw private venture-plan de specifieke stappen zetten die u moet maken om uw doelstellingen te bereiken. Het helpt bij het scheiden van uw doelstellingen in meer bescheiden, geleidelijke vorderingen, zei Mesut Yavas.
In het geval dat u waarschijnlijk uw netto-inkomen met 7% zult opbouwen, moet u beslissen over de middelen die nodig zijn om aan te komen en het scheiden voor zover dit onder de omstandigheden kan worden verwacht.
Stel dat u een contractwerker bent en u probeert te beslissen hoe u uw bedrijfsdoel kunt bereiken. Om dat aantal te halen, besluit u dat u 10 nieuwe klanten per maand moet binnenhalen. Aangezien u over het algemeen 25% van de leads die u krijgt, sluit, betekent dit dat u maandelijks 40 leads nodig heeft. Wat is er momenteel voor nodig om die 40 leads te produceren?
5. Stel uw KPI's in
Als je doorgaat, zou je een aanpak moeten hebben om jezelf te kwantificeren. Afhankelijk van de doelstellingen die u stelt, kunt u diverse Key Execution Pointers (KPI's) creëren, maar toch beginnen met de KPI's die de kracht van uw bedrijf screenen. Maak van deze KPI's een deel van uw driemaandelijkse bedrijfsstijgingsexamen.
Netto voordeel
Dit is een statistiek die u op de lange termijn moet volgen. Het kan u snel adviseren of u de juiste kant op gaat. Het laat je zien of je in de volgende periode behoorlijk goed bent.
Nettovoordeel = inkomen - kosten
Netto-omzet
Bovendien moet u weten of u verstandige winst maakt voor uw speculatie. Dit schat hoeveel voordeel u creëert met het geld dat u binnenhaalt.
Netto totale inkomsten = nettowinst / inkomen
Snel aandeel
Voor elk bedrijf is het inkomen van cruciaal belang om voor de tabbladen te zorgen en de zaken gemakkelijk te laten verlopen. Door uw pittige aandeel kunt u zien of uw beschikbare en te ontvangen geld voldoende is om uw opmerkelijke verplichtingen te dekken.
Snel aandeel = (geld + beschermingen + te ontvangen record) / huidige verplichtingen
In het geval dat het snelle aandeel niet voldoende is, wordt u getest om uw verplichtingen te dekken.
Klant verkrijgt kosten
Alles wat u kunt doen om de inkoopkosten van uw klanten (CAC's) te verlagen, zal uw algemene productiviteit verbeteren. Dit kan u helpen bij het bepalen van het rendement voor het geld dat u in uw advertentie-inspanningen heeft geïnvesteerd en of u wijzigingen moet aanbrengen.
Klant die kosten verkrijgt = (promotie + advertentie-uitgaven) / aantal nieuwe klanten
Deze metingen werken allemaal samen om de sterkte van uw bedrijf te bepalen. De volgende uitvoering tegen deze doelstellingen en andere KPI's die expliciet zijn voor uw kwartaalstrategie, zal u op schema houden.
6. Pas motiverende krachten aan
We moeten ons als geheel voorstellen dat als u de vertegenwoordigers vertelt wat er moet gebeuren, het op de een of andere manier gewoon op mysterieuze wijze zal gebeuren. Hier in werkelijkheid weten we dat het zelden zo eenvoudig is. De beste techniek is het afstemmen van motiverende krachten op uw doelstellingen. Als de kans bestaat dat u uw inkomensdoelstellingen haalt, wat krijgen werknemers er dan voor terug? In het geval dat het juiste antwoord niets is, moet u het opnieuw onderzoeken.
Hoewel geldprijzen altijd redelijk zijn, zijn er veel alternatieve benaderingen om werknemers optimistisch te houden en te bieden in de prestatie.
7. Tijdschema maandelijkse en driemaandelijkse audits
Hier is een eenvoudige maar belangrijke stap. Pak uw planning veel maandelijks en driemaandelijkse audits uit. Op het moment dat dingen zaken krijgen, is het allesbehalve moeilijk om niet te onthouden. Door het nu te plannen en updates in te stellen, kunt u het zeker aan de gang krijgen.
8. Breng uw arrangement over
Een verhandelbare strategie is niets dan slecht in het geval dat deze op het rek staat. Hoe beter werknemers de zakelijke doelstellingen begrijpen, de middelen om ze te verwezenlijken en de verwachte prijzen voor aankomst, hoe beter ze zullen presteren.
Als u een particuliere onderneming bent die veel omzet genereert, zorg er dan voor dat u uw arrangement meeneemt als onderdeel van uw onboarding-cyclus.
9. Maatregel uitvoering
Het schatten van uw bedrijfsinkomen moet op twee manieren gebeuren:
• Uitvoering tegen doelstellingen
• Uitvoering tegen markt
Het is buitengewoon wanneer u uw inkomensdoelstellingen haalt, maar het kan u ook verblinden voor andere kansen. Stel dat u een bedrijfsverbeteringsplan voor het eerste kwartaal opstelt om deals met 6% uit te breiden. Op het moment dat je het kwartaal afsluit met een uitbreiding van 7%, voel je je geweldig. Zou je dat echt zo voelen als je de kans zou krijgen dat je naaste rivalen 15% meer inkomsten genereren?
10. Breng resultaten over
Inderdaad, correspondentie is hier twee keer binnen. Het is zo belangrijk.
U hebt de regeling uitgespreid en verzocht uw arbeiders er gretig naar te grijpen. Vergeet niet om ze te informeren over de uitkomsten, ongeacht of ze positief of negatief zijn. In het geval dat ze varieerden, laat het ze weten en vier het! Als dit niet het geval is, onderzoek dan hoe eventuele progressies of veranderingen moeten plaatsvinden om opnieuw te focussen.
Kom tot een voor de hand liggende conclusie
Herinner je je dat je als kind een voor de hand liggende puzzel hebt gemaakt? Je verwachtte dat je je potlood zou verplaatsen, beginnend met het ene cijfer en vervolgens naar het volgende, en het grootste deel ervan zou koppelen om het hogere perspectief te zien.
Het werkt op dezelfde manier in het bedrijfsleven. Hoe meer plekken je hebt, hoe moeilijker het is om de resultaten te zien. Hoe meer u uw verhandelbare strategie kunt koppelen aan opmerkelijke en kwantificeerbare resultaten, hoe eenvoudiger het zal zijn voor het kijkplezier van het grote publiek, hoe hoger het perspectief.
Comments
Post a Comment